maandag 12 november 2007

Opgeruimd staat netjes

Zoals ongeveer twee weken geleden al aangekondigd heb ik de vertrekstukjes van deze weblog verwijderd en ook alles wat daar mee te maken heeft. Het is klaar zo en ik zal ook geen onderwerpjes richting dat onderwerp meer plaatsen. De meningen over de artikelen waren verdeeld en zo hoort het ook; het varieerde van "geweldig" tot "puberaal" en alles wat daar tussen zit. De complimenten kreeg ik rechtstreeks te horen en de veroordeling of kritiek via via. Puberaal zal ik altijd wat blijven al is dat natuurlijk een term van moralisten die een onwelgevallige mening zwart willen maken. Maar het is goed, ik zal geen puberale stukjes meer schrijven over puberale besturen of puberale mensen binnen bepaalde organisaties. En vanaf vandaag is het ook aan iedereen weer toegestaan om met me te praten haha.
Een beetje kind blijven kan geen kwaad, zo hoor ik verhalen over kinderen die twee keer Sint Maarten lopen; eerst in Zuidlaren of Haren op zaterdag en vandaag weer op maandag. En dat moeten nog pubers worden; waar moet dat heen met de wereld?

Geen opmerkingen: