dinsdag 25 maart 2008

Huishoudelijke mededelingen


Ik sluit niet uit dat de week adempauze wbt deze "affaire" een definitieve stop wordt op dit gebied. De weblog Beijumnieuws hou ik in elk geval aan, het is namelijk het recht van iedere burger om zoiets te hebben en de eigen dingen op te schrijven. Eigen associaties over bepaalde zinsnedes, interpretaties en het eigenzinnig inkaderen van bepaalde dingen behoren tot mijn verantwoording. Het is niet te doen om me moreel de maat te laten "aansmeren" wat ik hier al of niet mag plaatsen. Eén afspraak wil ik wel maken, als iemand mij iets vertrouwelijks mededeelt wil ik beloven dat ik dat niet publiceer. Maar ik hou me het recht voor om over iets waar ik me over verbaas of verwonder, in een bepaalde vorm te beschrijven of in een verhaal in te kaderen. Als ik bijvoorbeeld iets meemaak op mijn werk, in de wijk of wherever, en daar zit een item in, dan heb ik de schrijversvrijheid om daar over te schrijven. Iedereen heeft een knop op zijn computer en onzin hier kan het beste genegeerd worden. Zoals ik verantwoordelijk ben voor wat ik schrijf zo is iedere lezer(es) verantwoordelijk voor het feit dat en wat hij of zij leest. Ik bepaal hier niet wat goed of slecht is.Binnenkort alleen steggelvrij nieuws op deze site.

En mijn mening is ook maar een mening. En dat daar fouten in kunnen zitten bewijst onderstaand bericht.(eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik op het spoor ben gezegd van deze ontwikkeling op Plein-Oost via een andere site. Maar dat doet er niet toe. Hier was geen hoor en wederhoor toegepast en dat dient m.i. toegegeven te worden.).

De heer Gorter stuurde deze welkome aanvulling en correctie in n.a.v. de berichtgeving over deze supermarkt op Plein-Oost!

De kop Gorter Sluit dit jaar is gebasseerd op geruchten, ik als Golff ondernemer moet je eerst gaan raadplegen voordat je allerlei verhalen en geruchten de wereld in helpt. Dit komt Winkelplein-Oost en de supermarkt niet ten goede. De slager is weg, dit komt niet alleen door het laatste jaar van de renovatie. Je moet je beter laten informeren voordat er spookverhalen de ronde gaan doen.Als plein hebben we met een nieuwe situatie te maken, n.l. geen doorgaande route meer en leegstand van een aantal winkelpanden. Aan deze zaken wordt hard gewerkt om Winkelplein-Oost weer levendig te maken. Suggesties en inspraak zijn zeer welkom. Dus niet zomaar geruchten de wereld in helpen, waar niemand baat bij heeft, maar beter de energie steken in activiteiten en winkelaanbod, naar de komende zomer toe, om het plein leefbaar te maken.

Binnenkort weer items over Vrouwengroep Orchidee, de schooltuintjes, ijscomannetjes en wagentjes, opbloeiend voorjaar en al de leuke en bijzondere dingen die de wijk herbergt. Maar nogmaals, eerst géén steggelnieuws meer!










1 opmerking:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.