woensdag 16 april 2008

JAN KRIST GEEFT TEKEN VAN LEVEN!

Vandaag kreeg ik een mail van Jan Krist. Ik wist dat hij ergens in Noord-Holland bivakkeerde, nu blijkt dat hij in de buurt van de hoodstad zit.

Hallo Johan
Vanochtend in Amsterdam kreeg ik een print onder de neus geschoven, met de titel : Waar is Jan Krist ?Welnu, alive and kicking ….woonachtend onder de rook van Amsterdam.
Momenteel werkzaam alweer een jaar voor een GGZ organisatie als locatie manager die zich inzet voor dagbesteding/vrijwilligers en betaald werk voor mensen met een psychiatrisch verleden.Tevens ben ik bezig om de cirkel rond te krijgen en zal waarschijnlijk weer terugkeren in het daklozenvak. Zodra ik iets weet geef ik je de primeur voor een interview

Energieke groet van Jan


Die primeur, daar hou ik je aan Jan. Er liggen meer kapers op de kust...

Geen opmerkingen: