maandag 7 april 2008

PRUTTELNIEUWTJES

*Eerst even over de Amkemakoepel. Uit goed ingelichte kringen weet ik dat de koepel weer wordt opgeknapt en voor de bouwvakvak weer helemaal gebruiksklaar zal zijn.

*Iemand tipte me dat de website van de BOB weer in de lucht is. En of ik daar even wat over wilde schrijven. Er staat namelijk op de site dat de BOB de belangen van álle Beijumers behartigd. Dit moet zijn: de belangen van 160 leden. Waarvan acte.

* Geweldig nieuws is dat Liesbeth Kuiper, die anderhalf jaar lang met liefde en inzet de kinderpagina maakte in de krant, de weblog Beijum kids is begonnen. Een kindersite van en voor kinderen in Beijum. Geweldig initiatief Liesbeth!http://beijumkids.blogspot.com/ Voor álle kinderen in Beijum!

* Over weblogs geproken; de kijkcijfers van Beijumnieuws blijven me verbazen. Ik heb meer dan tweeduizend vaste bezoekers (returning visitors) en tot nu toe ook een tweeënhalfduizend eenmalige bezoekers. Hiervan komen er met sprongen returning visitors terug. Fris, vrij en onafhankelijk nieuws vervult klaarblijkelijk een behoefte in Beijum.

1 opmerking:

Anoniem zei

Johan,
Als je nou eens een teller op je weblog zou plaatsen, bijvoorbeeld die van Onestat die ik ook heb en die me goed bevalt, dan kan iedereen zich van je stats op de hoogte stellen.