donderdag 21 augustus 2008

HUISHOUDELIJKE MEDEDELINGEN

Ik krijg de nodige prettige reacties waarin wordt gewezen op taalvouttjes in de teksten. Ik plaats ze niet allemaal maar volg de correcties op. In het bijzondere bedank ik Maria voor haar constructieve bijdragen, ze corrigeert op een vriendelijke manier en dat wordt gewaardeerd. Door de snelheid van schrijven gaat er wel eens wat mis en aanvullingen zijn welkom.

Zoals beloofd laat ik de hele ontwikkeling rondom de bewonersclub rusten. Ik schrijf er niet meer over, dat hoofdstuk is voor mij voorbij. Kees Huizenga wil op Beijumnieuws wél zijn mening, visie en ontwikkelingen rond die club beschrijven. Dit doet hij een der komende dagen en wel op eigen titel, op eigen initiatief en op eigen verantwoording.
Hieronder komt in de loop van de dag een artikel over Flip Klatter.

Geen opmerkingen: