dinsdag 7 oktober 2008

DE BUSBAAN (3)

Het was nog niet de bedoeling om deel 3 van de busbaanperikelen vandaag te publiceren. Maar om kwart voor 11 vanochtend liep ik een enigzins verhitte Aroen, van de bloemen en plantenzaak, tegen het lijf:"Je bent net te laat, er was politie voor mijn zaak en ze wilden een bekeuring uitschrijven omdat voor mijn zaak nieuwe spullen werden aangeleverd. Ik ben met een busje over de busbaan gegaan en dat willen ze niet hebben. Ik was net op tijd om de bekeuring te kunnen vermijden. Je had de politie even kunnen vragen waarom middenstanders bekeurt moeten worden omdat ze hun winkelvoorraad aanvullen."

De foto is een uur later genomen. Je moet als ondernemer toch wat, de winkels moeten nieuwe voorraden hebben en er wordt soms wat afgevoerd. Luister naar wat omndernemer Aroen te vertellen heeft.

Geen opmerkingen: