donderdag 11 december 2008

HUISHOUDELIJKE MEDEDELING

N.a.v. de publicatie over de weedplantage gisteren kwamen er weer wat mails met de suggestie en de vraag aan mij om het artikel naar ander (papieren) media door te mailen. Ik heb zo langzamerhand een administratieve medewerker nodig voor deze rompslomp, iemand die de verzoeken richting "grotere media" behartigt. Herhaalde oproep en vraag: graag geen andere media meer bestoken met verzoeken om Beijumnieuws te promoten. Voor mij hoeft dat niet en het kan irritatie opleveren bij beroepscollega's. Ik ben niet de regelaar achter dit soort lobby's! Ondanks dat het een plek op het wereld wijde web heeft mag deze wijklog voor mij kleinschalig blijven. Graag ophouden met ongevraagd drukken, pushen en lobby-en! Het is een eenvoudige wijklog en geen stadslog. Verspreidt de link maar naar wijkgenoten, buren, vrienden en bekenden. Mensen die met alle geweld wél de krant(en) willen mailen, gelieve dat cc naar mij te sturen. Mag ik weten wie er allemaal zitten te lobby-en? Ik twijfel niet aan de goeie bedoelingen, maar mij wordt niet gevraagd of ik dat gepromoot wel wil!

1 opmerking:

Anoniem zei

Goede wijn behoeft geen krans! Ook ik vind dat een weblog als deze aandacht en erkenning verdient. Maar ik zal nooit de beheerder er van passeren en hem zonder zijn medeweten bij de regionale pers promoten.