donderdag 29 januari 2009

LAATSTE VIDEO OVER BOERDERIJ IN DE WACHTKAMER


Eergisteren heb ik lopen filmen in de Boerderij. Met reden, want de eerste huurders zijn binnen en zijn bezig zich in het nieuwe onderkomen te nestelen. Er zijn filmbeelden van de overgang van kinderdagverblijf de Mallemolen, van de werkzaamheden buiten én van mensen van Stichting de Zijlen die bezig waren om hun ruimte in te richten en aan de nieuwe plek te wennen. De ontvangst bij de mensen van de Zijlen was allerhartelijkst en de camera snorde er lustig op los. Enthousiasme alom. Omdat de cliënten van stichting de Zijlen tot een kwetsbare categorie mensen behoren besloot ik om eerst contact met de stichting op te nemen met de vraag of plaatsing van de video op internet ok is. Maandag geven ze daar uitsluitsel over en tot zo lang blijft de video van de eerste verhuisperikelen naar de Boerderij nog even op de plank liggen. Kwestie van privacy en toestemming van familie en/of ouders. De video houdt u in principe nog te goed. Wel reeds plaatsbaar deze foto van de werkzaamheden buiten. De oude speeltoestellen en konijnerennen verdwijnen om plaats te maken voor nieuwe atributen. De video kan ik dus nog niet laten zien. Wel kan ik verklappen dat ik het gevoel had alsof ik er op kraamvisite was. Wat een mooi, pril en nieuw leven daar!
Wordt vervolgd!

1 opmerking:

Anoniem zei

Het is een lidl-kar.. ;)