woensdag 10 juni 2009

OOK KRITIEK OP GROENE LONG/BOERDERIJUM

Gisteravond schetterde vooral de loftrompet door de Boerderijum. Er gebeurt veel goeds in de wijk en dat werd breed uitgemeten. En waarom ook niet, behaalde successen mogen gevierd worden. Maar er waren tussendoor ook andere geluiden hoorbaar. Jammer eigenlijk dat die niet plenair werden geuit, maar wel aan de 'zijlijn' van het hele gebeuren. Ik hoorde buiten klachten over 'een goednieuwsshow' en 'propaganda-avond'. Jammer dat de mensen met klachten en op- en aanmerkingen niet de moeite namen om hun grieven binnen kenbaar te maken. Voor de balans in de avond was het niet gek geweest als naast de positieve verhalen ook kritische noten waren gekraakt. Maar je moet er dan natuurlijk wel mee komen. Een omwonende van het Groene Hart, Arga Luining, vindt alle plannen die gemaakt worden voor de groenstrook door de wijk bedreigend voor haar woongenot. Het liefst houdt ze het Groene Hart zoals die op het ogenblik is. Eenvoudig en ongerept. En, die oranje kleur van de Boerderijum, had dat nou niet anders gekund? Er zijn ook tegengeluiden in Beijum.

1 opmerking:

Karin zei

Ja ik had graag mijn mond open willen doen maar daar was ja niet de gelegeheid voor !!!
Het was alleen maar propaganda hoe goed ze wel niet bezig zijn.
Ja leuk weer een zomerfeest op het plein hardstikke gezellig kunnen we weer even de ellende vergeten.
Ik hoopte op inspraak men zei al waarom ga je er weer heen ze doen er toch niets aan !!!
Ik zal dinsdag mijn klacht leggen bij het spreekuur van de huismeesters en dan maar hopen dat er naar geluisterd wordt.