zaterdag 1 augustus 2009

VANDALISTEN STEKEN ROMMEL IN DE BRAND

Bijna had ik eergisteren een foto gemaakt van een grote bruine bankstel die in een steeg bij Plein Oost was gedumpt. Vandaag kan het niet meer, de bankstel is in vlammen opgegaan. Een attente lezeres stuurde onderstaande tekst en bijgaande foto's van de kwajongensbrand.




Vanmorgen 06.35 hoorde ik de brandweer. Altijd kijk ik dan even op http://www.online-p2000.nl/ en zag dat er een prio2 melding was bij ons in de straat, welliswaar buiten maar ach ik was nu toch wakker.
Het viel gelukkig mee, een of meer vandalen had(den) rommel aangestoken in het gangetje naast het kinderdagverblijf aan de Emingaheerd bij de binnenplaats van de Aldi. Het brandje was snel geblust wel was er veel rookoverlast

2 opmerkingen:

Annamarie zei

ik heb de brandweer ook gehoord en vroeg me al af waarvoor ze kwamen, ze waren zo snel weer weg dat ik dacht dat het loos alarm was... maar niet dus...

karin zei

snel weer weg ?
Ze waren er toch wel cker 10 minuten.
Maar of er nu een bank in de brand stondt ? toen ik kwam was de boel al geblust er was alleen heel veel rookontwikkeling.
De rommel die er nog lag doet mij niet aan een bank denken.