woensdag 18 november 2009

DE BEIJUMRIJDER(14) RIJDT DOOR DE MUDAHEERD

Als je googled op Mudaheerd dan valt op dat er heel veel huizen te koop staan. Waarom dit is weet ik niet, het lijkt me geen heerd waar je uit weg wil vluchten en het ziet er verder gezellig en bewoonbaar uit.

De Mudaheerd is weer zo'n heerd waarover eigenlijk weinig te vertellen valt. Volgens mijn weten, maar ik kan het mis hebben, is er geen heerdcomité, komt het niet in het nieuws i.v.m. vernielingen of overlast, kortom: je kunt er gewoon prettig wonen. Rij even mee door middel van deze video, de muziek is van poplegende Bob Dylan en hij zingt Evrybody must get stoned. Deze keuze is min of meer toevallig, Beijum en ook de Mudaheerd hoeven voor mij niet door een stonede bril bekeken te worden. Trouwens, wat kunnen die Mudaheerders lekker de groenstrook in fietsen en lopen die tussen hun woonheerd en het Boterdiep in ligt.


http://mudaheerd-groningen.toeto.com/

Geen opmerkingen: