donderdag 25 februari 2010

KAROULINE PAKT DE DRAAD WEER OP

Karouline, samen met haar man eigenaar van het gelijknamige winkeltje aan de buitenste schil van Winkelcentrum Oost, heeft de draad weer opgepakt. Twee brute overvallers overvielen de zaak in januari en sloegen met een boksbeugel op haar man in. Zie twee eerdere publicaties hierover. Hoe ging het eigenlijk in zijn werk Karouline? "Ze scharrelden eerst een beetje in de winkel rond en ze wilden op een gegeven moment iets kopen voor 50 cent. Mijn man zat achter de kassa en op het moment dat de lade open ging kreeg hij een klap met de boksbeugel terwijl de mannen de kassa naar zich toedraaiden. Behalve het geld namen ze ook de mobiele telefoon van mijn man mee." De daders zijn, zoals eerder gemeld, gepakt. De manier waarop doet denken aan de gebroeders Dalton die als vier boeven in de bekende strip van Lucky Luke keer op keer de mist ingaan. Hilarisch en dom. Karouline's telefoonnummer stond vanzelfsprekend in het bestand van de gestolen telefoon van haar man. "Een van de daders belde mij op een gegeven moment op met een vraag over een SMS-je die ze op het toestel hadden gelezen. Ik heb de rechercheur hierover ingelicht, en vervolgens was het een koud kunstje om het huis van waaruit ik werd gebeld te traceren."

Hoe gaat het nou dan? "Ik wilde eerst hier weg maar heb het weer naar mijn zin. We verkopen nu producten en bier uit 5 verschillende landen. Pasta's, rijst, olijven, Turks brood, Turkse worsten en nog veel meer lekkere dingen. Beijumers zijn van harte welkom om lekkere buitenlandse produkten in onze winkel te komen kopen."

Geen opmerkingen: