vrijdag 19 maart 2010

KIJK OP DE WIJK (23)

Dit is eigenlijk een hopeloze video. Maar ik plaats hem toch omdat hij mooi het prille voorjaar weergeeft. Wat is het geval? Gistermiddag kwam ik deze vrouw, zie foto, tegen, ze was aan het werk in haar tuin langs de Beijumerweg. Of ik een foto mocht maken. Filmpje ook goed? Gaat u gang. Ongeveer vier meter van haar af staand richtte ik de camera op haar en stelde enige vragen. Maar door de afstand en ook een keer door een langsrijdende brommer is ze praktisch niet te horen. Wat u kunt doen is iedere keer als ik een vraag heb gesteld de volumeknop even harder zetten. Zet hem dan weer snel zachter als ik aan het woord kom want dat klinkt dan weer veel te hard. Zo maar een ontmoeting in Beijum. Met een wildvreemde vrouw die staat te harken in haar tuin.

Geen opmerkingen: