vrijdag 7 mei 2010

EEN BANKJE EN EEN SPEELGOEDAUTOOTJE

Sinds kort staat er een rond bankje bij de ingang van Winkelcentrum Beijum. En tegenover dat bankje is weer een speelgoedautootje neergezet. Zo eentje waar je als ik me niet vergis geld in moet gooien om rijbewegingen te simuleren. Het is een idee, vader en moeder gaan met kindlief boodschappen doen, vader met krantje op de bank en kindjelief tuffen in het autootje. Kan moeders mooi in alle rust boodschappen doen. (pin me niet op rolpatronen vast, moeder mag natuurlijk ook op het bankje zitten, kan pa mooi zijn eigen merk bier kopen)Ik heb er nog niet op gezeten maar ik betwijfel of het bankje op de goede plek staat. De schuifdeuren gaan om de haverklap open en het zal er vast en zeker tochten. Aan de andere kant: er valt wel weer veel te zien. Zogezegd, het is een beetje de eretribune van Winkelcentrum Beijum.

2 opmerkingen:

Alie zei

misschien wel een goede plek voor jou om een middagje door te brengen. Krijg je vast weer een hoop nieuw nieuws.

ice zei

toch niet een plaats om een speeltje voor en kind te plaatsen
kinderen kunnen nu in een onbewaakt ogenblik zo het wc uit met alle gevolgen vandien zet hem toch halverwege dan moet het kind nog een stuk verder om uit het wc te komen
lidy