maandag 10 mei 2010

MAANDAGMORGEN (29)

Of deze heren meivakantie hebben gehad weet ik niet. Wel weet ik dat ze vanochtend met een karretje kwamen aangereden, het karretje, met mannetje erin, naar boven deden en het kapsel van de rechter boom, zie foto, begonnen te kortwieken. Waarom ze deze boom bijknippen weet ik niet, hij ziet er niet ziek uit en voor zover ik weet is er ook geen gevaar. Het zijn geen mannen van de DSW dit keer maar van een of ander bedrijf. Van een paar DSW-mannen hier binnenkort een videootje.

Stel dat dit tafereeltje zich tegenover een basisschool zou plaatsvinden, de net weer naar school gaande kinderen zouden verlangend kijken: was ik maar zo groot en mocht ik dat maar doen. Terwijl de heren een steelse blik naar binnen zouden kunnen werpen en denken: was ik maar weer jong, zat ik daar maar lekker in de klas. De meivakantie is weer voorbij, de scholen zijn weer begonnen en er wordt weer volop gewerkt. Deze kappers rijden door de wijk, op zoek naar boomkapsels die ze kunnen kortwieken. Klik de foto groter.

Geen opmerkingen: