vrijdag 2 juli 2010

TER KENNISGEVING

http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article6207586.ece

2 opmerkingen:

Karin.P. zei

Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh GEFELICITEERD :)
Nu snap ik waarom mijn ingezonden stuk even moest wachten :P
Dit is nog eens leuk nieuws voor het slapen gaan !!!
Johan gefeliciteerd en dat Beijumnieuws nog groter mag gaan worden :)
100% verdiend !!! en jammer dat je het zo bescheiden doet had met grote letters op je website moeten staan !!!
F*ck die zuurpruimers die kleuters die hier en op dvhn je de grond in boren je hebt met ons lezers te maken wij houden van Beijumnieuws !!!

Alie zei

apart verhaal, vooral die reacties er onder... vind het raar dat daar zo gereageerd wordt. Waar doen ze zo moeilijk over? Je kunt toch subsidie aanvragen, en hun bepalen of je t krijgt of niet.
Ik ken verder niemand die zo intensief een blog bij houdt als jij Johan. Ik ben blij voor je, waarschijnlijk krijgen we over een poosje nog betere foto's en filmpjes hier op Beijumnieuws. Een domeinnaam, tja, zou kunnen, maar kost dus bijna niks, en ik geloof niet dat je er van op vakantie gaat Johan. Ga gewoon lekker door, maar dat doe je ook wel.