maandag 16 augustus 2010

CASSIÈRE IDA IS OOK AL VERLIEFD

Ze is een van mijn favoriete caissières bij Albert Heijn, ik mag graag even met haar kletsen als ze de boodschappen over de scan bliep bliept. Voor zover ik kan waarnemen is ze altijd hartelijk en belangstellend. En wat kan ze prachtig doei-doei zeggen ter afscheid. Zie haar daar zitten met haar open gezicht. 

Tijdens het nemen van deze foto vertelde ze een persoonlijk verhaal. Laat ik maar met de deur in huis vallen: in navolging van de caissière van AH die een maand geleden op Beijumnieuws werd geportretteerd is ook dit exemplaar zwaar verliefd. Zal ik dat maar niet opschrijven Ida? "Oh, jawel hoor, doe maar, iedereen mag het weten." Wat dan wel? "Ik ben ongeveer twee jaar geleden gescheiden, je weet wel dat ik met mijn man aan de Holmsterheerd heb gewoond. Na mijn scheiding heb ik eerst een tijdje op een flatje aan de Atensheerd gewoond maar ik heb een vreselijke leuke kerel ontmoet en daar woon ik nu mee samen in Eext. Ik heb het erg naar m'n zin op het ogenblik. Wel is het zo dat ik niet meer lopend of met de fiets naar mijn werk kan, ik moet nu steeds met de auto." Het moet toch niet veel gekker worden bij Albert Heijn Beijum. Ik zal de komende tijd opletten of er nog meer caissières verliefd zijn.

5 opmerkingen:

Unknown zei

Jaaaa er is één blonde meid met lang haar. Haar naam is Rosy.
Ze is altijd zoooooooooo vreselijk vrolijk. Ze kletst altijd gezellig met iedereen aan de kassa!

Hetty Klaassen zei

Ik ben ook erg verliefd, maar werk niet bij AH! Maar woon er wel bijna naast, en doe er elke dag boodschappen hiha :) Grtz Hetty Klaassen.

Alie zei

Wah, het is besmettelijk. En Rosy is ook mijn favo cassiere!

Unknown zei

Ja tis mijn schoonzussie hihi

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.