donderdag 7 oktober 2010

TUSSEN DE MIDDAGOPVANG VAN SKSG

Op een van de eerste schooldagen van het prille schoolseizoen maakte ik deze foto van een overblijfteam op basisschool de Heerdstee. In het midden ziet u een stralende Serena Spreeuwers staan, met witte sjaal. Ze vertelt u het volgende:

Zoals iedereen vast wel vernomen heeft is de TMO (tussen de middag opvang)veranderd. Het jarenlange vertrouwde TMO-team is voor een groot deel vernieuwd. Mensen zijn vertrokken en er zijn nieuwe mensen bij gekomen. Deze mensen zijn werkzaam op de BSO van de SKSG.
Doordat dit allemaal nogal snel is gegaan was er voor de zomervakantie helaas geen tijd om u te informeren over dit nieuwe schooljaar.
Ondertussen zijn we wel al van start gegaan. Daarom wil ik graag als medewerker van de SKSG mezelf voorstellen als de nieuwe TMO-Coördinator.
Mijn naam is Serena Spreeuwers. Ik werk nu 3 jaar voor de SKSG op BSO de Rode Pimpernel. Ik ben erg blij met mijn nieuwe functie en met het team waarmee ik nu mag samenwerken. We streven naar een vast TMO-team en al zeg ik het zelf, we zijn al aardig compleet en stabiel.
Iedere middag tussen 12:00uur en 13:00 uur zijn wij aanwezig op de Heerdstee (m.u.v. de woensdag en margedagen). Hier kunt u dan bij mij een aanmeldings- en/of wijzigingsformulier vinden.
Voor alle duidelijkheid: De kinderen van groep 1 t/m 4 kunnen TMO krijgen op maandag, dinsdag en donderdag en voor de groepen 5 t/m 8 is er ook TMO op vrijdag. Voor verdere vragen en/of opmerkingen of het afmelden van uw kind, ben ik te bereiken op: 06-49493783 of op mail-adres:
s.spreeuwers@sksg.nl
Serena Spreeuwers,
TMO-Coördinator Heerdstee
Pedagogisch Medewerker BSO Rode Pimpernel

Geen opmerkingen: