zondag 20 maart 2011

SALON GERRIE DE BOER

Ja,u leest het goed, zie bovenstaande kop. En zie hier links: Salon Gerrie de Boer. En geen kapsalon. Tot nu toe bleek ik de naam van de kapsalon altijd verkeerd te hebben omschreven. Afgelopen woensdag was ik in de (kap)salon voor onderhandelingen over de voortzetting van het sponsorschap. Nog maar weer een half jaar erbij? Ik vroeg het maar direct aan het echtpaar Marjan en Gerrie de Boer (ze zijn écht getrouwd, vertelde mevrouw de Boer). "Nee, doe maar tot eind december, het jaar uit. En wil je dan dat kapsalon veranderen in salon?" U vraagt en ik draai. Althans, je moet je sponsor natuurlijk een beetje te vriend houden. Maar, waarom mag dat kap er niet voor, het is hier toch geen massagesalon maar een kapsalon? "Ja natuurlijk, dat is zo, maar op ons logo staat Salon Gerrie de Boer, hou jij je daar dan ook maar aan." Ik werd bestraffend toegesproken door de vrouw des huizes en probeerde met een woordspeling het tij te keren door quasi grappig het woord salonfähig in te brengen. Maar soms moet je je meerdere erkennen, mevrouw de Boer keek me dusdanig dwingend en diep in de ogen aan dat ik er niks tegen in durfde te brengen. Met 31 gratis knipbeurten, het jaar uit, en wat toegezegd zakgeld ging ik de deur weer uit. Binnenkort nog een paar hyves-mailadressen bij de links links, het was een harde eis tijdens de onderhandelingen. Laat u eens knippen door de heer of mevrouw de Boer of door een der aanwezige kapster. (Ik laat me altijd door de heer des huizes knippen, bij mevrouw de Boer durf ik tot nu toe niet..) Het logo van kapsalon Gerrie de Boer blijft het hele jaar uit links staan.

1 opmerking:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.