woensdag 25 mei 2011

GROEN, WOLKEN EN GRAAFWERK

Ik word waarschijnlijk geacht te weten wat hier gebeurd. Maar ik weet het niet. Gisterochtend fietste ik in vliegende vaart richting Lewenborg voor een afspraak, en zoals bijna altijd was ik aan de late kant. Geen tijd om de heren werkers te vragen waarom ze een geul aan het graven waren vanaf het Sportpark richting Beijum. Een kabel? Uitbreiding van het voetpad? Zoals gezegd, ik weet het niet maar ik kon het niet laten even een foto te maken. Wat ligt Beijum er mooi groen verpakt bij, vindt u ook niet? En kijk eens naar die oerhollandse wolken. Wat een gevoel van ruimte, zo'n recreatiepark vlakbij je woonwijk.
Het vuur ontbreekt hier eigenlijk, zou je dat er bij hebben dan had je de vier oerelementen bij elkaar: water, aarde, lucht en vuur. Aan de opggraven aarde is trouwens goed te zien dat we op de klei wonen, wat een hompen kleigrond liggen hier.

Mocht iemand weten wat ze hier aan het doen zijn, mail dan even naar Beijumnieuws@online.nl

1 opmerking:

Anoniem zei

kabels voor elektro