dinsdag 10 mei 2011

LEKKER DAT TERRASJE BIJ DE WIERSHOECK

Vorige week trof ik dit 'echtpaar' aan op het terras van de Wiershoeck. Nee, het is geen echt echtpaar, maar ze hebben wel echt-genoten. Links ziet u Joes, de eigenaresse van de Natuurstoffenwinkel en rechts zit Gerard Koning uit het Centraal Wonenproject aan de Bentismaheerd. Ik hoef me niet te verlagen tot society reporting, maar ik was even in de veronderstelling dat ze iets met elkaar hebben. Ze gedroegen zich zo tortelig en speels naar elkaar toe dat ik dacht dat ze verliefd waren. Hallo, dame en heer, het gaat wel lekker met jullie niet? "Ja, hoezo, ben je soms jaloers?" Nou, een beetje. Mag ik een foto van jullie maken en publiceren? "Je gaat je gang maar, maar schrijf er geen al te gekke dingen bij. Niet dat we een geheim afspraakje hebben of zoiets." Gelach alom.
Alles staat in bloei, de vogels maken hun nestjes en Saskia Nieboer brouwt op nog geen tien meter van dit terras paardenbloembier. Voorjaar in de kop, en dan zo'n 'echtpaar' tegen komen. En je mag er geen gekke dingen over schrijven. Het leven valt niet alijd mee.

Geen opmerkingen: