woensdag 6 juli 2011

LEZERES STUURT STOKROOSFOTO

Lezeres Roos van Maurik stuurde deze foto op en schreef er onderstaande tekst bij:

Beijum is 1 groot stokrozen paradijs

Ik heb al in verscheidende plaatsen gewoond in West-Nederland, maar stokrozen had ik nog nooit gezien. Nu woon ik inmiddels 6 jaar aan de Kremersheerd in Beijum en telkens verbaas ik mij weer over het aantal stokrozen die ik in de wijk zie. In een straal van 3 tot 5 meter tref ik wel 8 verschillende kleuren aan, welke kleur ik zelf krijg aan de rand van mijn tuin is nog niet te zeggen omdat deze nog helemaal in de knop zitten, hopelijk kan ik over een paar dagen ook genieten van deze schitterende bloemen.


Wil u meer van mijn foto’s zien en wat mij zoal bezig houdt neem dan eens een kijkje op mijn webblog http://roosvanmaurik.wordpress.com/

Meer lezers die wat in willen sturen voor publicatie? 

1 opmerking:

Wobke zei

Mooie foto's staan er op je blog :-)