vrijdag 30 december 2011

JUWELIERS HEBBEN OOK CRISIS

Al een paar weken hangt dit stuk geplastificeerd karton aan de spijlen van het fietsviaduct over de Beneluxweg. Zie foto, klik beter om de reclame beter te kunnen lezen. U weet wel, op het hoogste punt van het Heerdenpad. Het grootste gedeelte van de tijd hing de zijde waar reclametekst op staat aan de andere kant van de spijlen, van hier uit bekeken. Het kan niet anders, of het is de bedoeling dat voorbij rijdende automobilisten de tekst in een flits lezen of onbewust tot zich nemen. Er staat reclame op voor een juwelier, en te lezen is dat er 75% korting voor iets wordt geboden. Maar waarschijnlijk door de wind is de reclamezuil onlangs omgedraaid zodat Heerdenpadlopers en fietsers er mee geconfronteerd worden. Degene die dit ding aan touwtjes heeft opgevangen moet er maar gauw even heen om het weer de andere kant op te laten kijken. Waarschijnlijk hebben automobilisten financieel iets meer te makken, daar valt het meeste te halen. Het zijn ontzettende barre economische tijden dames en heren. Dat juweliers zich moeten verlagen om op de knieën zo'n stuk sluikreclame bij Beijum op te hangen, dat is toch een teken aan de wand.
Naschrift. Dit blogbericht is afgelopen dinsdag geschreven. Gisteravond laat kwam ondergetekende terug fietsen uit de stad en het leek alsof de 'reclamezuil' er niet meer hing,

Geen opmerkingen: