dinsdag 20 maart 2012

UIT DE OUDE DOOS (109)

Lezeres Tanja stuurde een partij foto's voor de Oude Doos op. De meeste uit het jaar 1979/1980. Als ik het goed begrijp is deze genomen aan de Menkemaheerd. De Beijumer huizen zien er in het algemeen nog vrij nieuw, of zoals u wil, jong uit. Maar deze, zie foto, zien er helemaal spliksplinternieuw uit. De meiden op de foto zullen nu een jaar of 37 zijn. Ik heb geen idee of er op het braakliggende gedeelte gras is gepoot of iets anders. Ik ga er van uit dat Tanja zelf ook op de foto staat en zal haar vragen of ze binnenkort als 30 plusser geportretteerd wil worden.

2 opmerkingen:

michel zei

Ik zie het al voor me Johan, gras poten, sprietje voor sprietje?

3234dmtr zei

Hahaha, Menkemaheerd 6. Tanja en Wendy, de middelste moet haast wel m'n zus(je) zijn. Er is een keurige grasmat neergelegd die enige tijd later professioneel om zeep werd geholpen door een graafmachine. Er is later nog een klein speeltuintje neergezet. Tegenwoordig is het iets meer begroeit. Gr, oud bewoder van Menkemaheerd 4...