woensdag 9 mei 2012

DE NIEUWE PR-DAMES VAN PAND49

De persberichten en aankondigingen op Beijumnieuws over activiteiten in Pand49 (exposities, buitenkunst, etc.) kwamen de afgelopen twee jaar steeds via Hilda Hofstra binnen. Maar sinds een paar weken heeft die het pr-stokje overgedragen aan de beide dames die u boven op de foto ziet. Links zit Stefanie Schipper. Ze is woonachtig in de Wijert, ze is zelf creatief bezig, maakt foto's en houdt zich ook bezig met schrijven. "Ik vind het leuk om met kunst bezig te zijn, ik kwam met Pand49 in aanraking via hun website en ik kende Hilda al." Rechts zit Tjaaktje Prins, zij hoeft minder ver te reizen naar het kunstenaarspand op Plein Oost. "Ik woon in Lewenborg en voor ik in het onderwijs terecht kwam heb ik grafische vormgeving gedaan. Via deze functie bij Pand49 kom ik weer met kunst in aanraking en dat ik vind ik erg leuk. Er is veel te doen op het pand, er zijn veel afwisselende bezigheden en ik heb een leerzame inwerkperiode gehad."

Geen opmerkingen: