zaterdag 9 juni 2012

LUIT STAGHOUWER IN DE SCHOOLTUIN.

Hij gaat langzamerhand richting de 120 afleveringen. Nee, geen vaste prik meer, hij wil vrijblijvend foto's met tekst blijven inzenden, als hij er maar niet aan vast zit. De afgelopen winter kwamen zijn bijdragen mondjesmaat binnen maar sinds het voorjaar is loopt het aantal inzendingen op. Afgelopen dinsdagmiddag kwam ik hem per ongeluk tegen in de tuin van de Wiershoeck. Nee, toch niet, het was in de Schooltuin, het zal te maken hebben met het feit dat Wiershoeck steevast als eerst wordt genoemd in de kopregel. U ziet hem links op de foto in gesprek met een educatief medewerker(ster) van de Schooltuin. Komt er weer een aflevering aan Luit? "Ja, ik heb al weer wat foto's gemaakt en ik stuur voor zaterdagavond weer wat op." Heb je er nog wel lol aan? "Jawel, al moet ik er wel voor waken dat ik niet ga doubleren. Het moest steeds een unieke bijdrage uit de Wiershoeck- en Schooltuin worden." En voort ging hij weer. Met camera en statief op zoek naar een beestje, plantje, of....Vanavond als de klok het middernachtelijk uur slaat beleven we aflevering 114 uit de serie 'Foto's uit de Wiershoeck- en Schooltuin.'

Geen opmerkingen: