dinsdag 26 juni 2012

UIT DE OUDE DOOS (123)

Ik moest even goed naar deze foto kijken. Was deze niet al een keer gepubliceerd? Ik kan het me niet herinneren en ik kan hem ook niet in het archief terugvinden. En bovenal, ik weet zo een twee drie ook niet meer van wie ik hem heb gekregen. In elk geval is de foto tijdens het allerprilste begin van (de bouw van) de wijk gemaakt. Het is wel een zoekplaatje, ik vraag me af of we hier uitzien op de Zuidwending, of dat het toch het Boterdiep achter de Hiddemaheerd is. In het midden van de foto is een oude boerderij te zien. Het zou kunnen zijn dat dat de boerderij is die ooit op de plek stond waar nu het Gezondheidscentrum staat. Mocht een lezer zich goed kunnen oriënteren en iets herkennen, mail dan naar  Beijumnieuws@online.nl.

Geen opmerkingen: