vrijdag 11 oktober 2013

MARJAN JAGER BEGINT KINDEROPVANG AAN HUIS

(Ingezonden)
In eerste plaats vind ik het belangrijk naar de mensen toe om iets te vertellen over mijzelf.:
Even een kleine introductie.....
Mijn naam is Marjan Jager.
Ben een creatief en positief ingesteld persoon.
Heb meerdere jaren ervaring in de kinderopvang.
Mijn passie gaat uit naar werken met kinderen en wil om die reden mijn eigen opvang aan huis starten.

Mijn opvang is kleinschalig en zal zich bevinden in huiselijke sfeer.
Kleinschalige opvang kan meer perspectief bieden voor ouder en kind.

Voordelen van kleinschalige opvang:
  • Meer individuele aandacht
  • Minder prikkels, meer rust en dus beter voor uw kind
  • U betaald alleen de uren die u afneemt
  • De groep is verticaal van 0 tot en met 12 jaar oud
  • Minder strikte haal- en breng tijden
  • Bevordering van de creatieve ontwikkeling
  • Uw kind heeft de mogelijkheid bekend te raken met een huisdier omdat er een huisdier aanwezig is

'Ieder kind is uniek '

U als ouder bent het ongetwijfeld eens met deze zin.
Uw kind verdiend de aandacht die nodig is.
Uw kind moet in vertrouwde handen zijn.

Verder:
De opvang bevindt zich in een zeer groene omgeving met veel recreatieve voorzieningen.
Doordat de opvang grenst aan het nabij liggende recreatiegebied, zal uw kind alle seizoenen in de buitenlucht proeven.

Verder: tot slot
Voordelen van de combinatie van hond en kind:
Het is gebleken uit onderzoek dat kinderen hierdoor over het algemeen meer zelfvertrouwen, empathie en verantwoordelijkheidgevoel hebben.

Bent u opzoek naar een professioneel gediplomeerd pedagogisch medewerker in bezit van EHBO of heeft u een vraag, dan kunt u altijd contact opnemen met mij op telefoonnummer : 0639004539

Voor u is het misschien intersant om te weten dat ik aangesloten ben bij een gastouderbureau genaamd VIA VIELA.

15 opmerkingen:

Martin zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Je lijkt lief en kwetsbaar .

Anoniem zei

Je kunt het hoor !
Ga er voor .

Anoniem zei

Met die gevaarlijke hond van je een kinder opvang beginnen zou bij jou geen kind achter laten. Ik

Anoniem zei

Kijk maar uit!!
Deze mevrouw heeft een hond die andere honden aanvalt en ze in de hals bijten en openscheurt!
Straks is je kind de dupe!!

Anoniem zei

Misschien goed om de spelfouten even uit je stukje te halen... lijkt net wat professioneler... ' interessant' in de buitenlucht proeven?

Johan Fehrmann zei

Lezers, ik geloof best dat er iets ernstigs is voorgevallen, gezien de woedende reacties die binnenkomen. Mensen worden niet voor niks erg boos. Maar anonieme scheldwoorden als bits en meer lelijke termen kan ik niet toelaten. Geen publiekelijke terechtstelling op Beijumnieuws.

Anoniem zei

Onacceptabel deze mevrouw hoort achter de tralies

vs-fotografie zei

Dat moet allemaal anoniem? Zo jammer...

Anoniem zei

Ze verteld er niet bij dat ze op staande voet is ontslagen bij de sksg kinderopvang vanwege agressie en bedreiging.

Anoniem zei

Deze vrouw is psychisch niet in orde. Ze bedreigt meerdere mensen met haar hond. Dat doet ze al jaren.

Anoniem zei

Mijn dochter heeft ook via SKSG bij haar in de groep gezeten
Is een hele vreemde dame dus of ik als ouder zal kiezen voor haar (IK HEB MIJN TWIJFELS) om mijn kind daar te plaatsen
en daar staat het verhaal van het arme hondje dat door deze dame haar hond is gegrepen even buiten beschouwing

Anoniem zei

Uw kind in vertrouwde handen.
Eng dat iedereen zoiets kan beginnen.
Ik heb gezien dat deze vrouw in winkelcentrum beijum een andere vrouw bedreigde en vreselijke dingen zei.
Het was zo erg dat de politie er later bij kwam de andere vrouw was helemaal van slag.

Anoniem zei

jij een kinder opvang jeetje als je al zo asso om ga met het fijt je hond die een ander hond aan val laat staan hoe je er mee om ga al er twee kinderen ruzie hebben asso wijf

Carola zei

ze zegt dat ze is aangesloten bij Via Viela maar op Facebook staat dat ze ontslag heeft genomen? Check check check voor je je kind aan een ander toevertrouwt!