zaterdag 18 oktober 2014

BESTE HONDENBEZITTER....

Hier vind ik nergens een paaltje met ‘loslopen toegestaan’. Het is niet eens zo ver weg, even doorlopen en je bent op de Beijumerweg richting Zuidwolde.
Daar mag het.
Maar ja, zo ’s avonds laat, wie gaat er dan nog dat donkere Zadelpad langs? En stadswachten, ach die zitten dan ook thuis achter de buis.
En dus gebeurt het hier. Zeer tot ergernis van aanwonenden. Regels opstellen is één ding. Gedragsverandering is een tweede.

Foto + tekst: Willem Pauwelussen

1 opmerking:

Anoniem zei

Helemaal mee eens Willem! Ik ben zelf een hondenbezitter, maar houd mijn hond steeds in de gaten. En als hij per ongeluk ergens op een pad of er vlak langs poept, dan ruim ik dat op. Ik irriteer me vreselijk aan mensen die hun hond maar overal laten poepen, vooral 's avonds laat (dan ziet toch niemand het...) Daar mogen de BOA's flink gaan bekeuren wat mij betreft!