vrijdag 29 mei 2015

BEIJUMSKAP (220)

Dit is voorlopig de laatste Beijumskap, ik ga met vakantie. Net als dit eendenstel hebben wij geen kroost. Dit heeft als grote voordeel dat we niet aan de schoolvakanties gebonden zijn.

Lekker rustig op de camping tussen de bejaarden, voorseizoensprijzen, lange dagen en vooral geen krijsende kinderen! Waar we naartoe gaan? Daar waar het mooi weer is, in elk geval in zuidelijke richting. We zien wel hoever we moeten rijden. Mijn schoonouders gaan weer heerlijk op vakantie in Groningen, en passen meteen op ons huis en kat. Goed geregeld dacht ik zo. Tot na de vakantie!

Foto + tekst: Atsje Straatsma

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Een hele prettige vakantie Atsje en bedankt voor je mooie en soms ontroerende bijdragen! Wanneer begin je weer?

Atsje zei

Als ik terugkom, gaat Johan zo'n beetje met vakantie, ik denk dat ik daarna weer begin.

Anoniem zei

Ook ik wens je(en je partner) een goede en Erhohlsame vakantie.
geniet en kom gezond weer terug :-).