donderdag 20 oktober 2016

BRUTALE MOTORROOF IN DE BARMAHEERD (Kawazaki GPZ500S)


"Ik heb hem in juli gekocht en hij was praktisch in nieuwe staat."

Beijumer Pi-Qui Baltink keek vanochtend na het opstaan vreemd op. Gisteravond om 21 uur stond zijn Kawasaki GPZ 500S nog voor de deur van zijn woonhuis aan de Barmaheerd, Vanochtend was ie verdwenen.

"Ik woon hier al 14 jaar en dit is me nog nooit overkomen. Ik vind het een vertrouwd buurtje en ik vertrouw de mensen om me heen."

Toch is niet iedereen te vertrouwen. Wie zorgt ervoor dat de onfortuinlijke Beijumer zijn motor terugkrijgt?

Hij is gestolen voor woonhuis nummer 50.
Mijn Kawasaki GPZ500S is in Beijum Groningen gestolen. je kunt me bellen op 0629606015
2 hours ago

2 opmerkingen:

Kwaak zei

Zelf ook zo'n gooi en smijtfietsje gehad. Al jaren geleden ingeruild voor een 636r, maar heb er goede herinneringen aan. Ik zal voor je meekijken. Sterkte Pi-Qui.

CineversityTV zei

helaas was ie niet verzekerd voor diefstal, dus daardoord ben ik echt gedupeerd.