vrijdag 5 mei 2017

WAAR IN BEIJUM IS DIT KINDERFIETSJE?


"Ik baal ervan, speel ik met mijn kinderen op het schoolplein van de Expeditie, wordt het fietsje van mijn zoon gejat. Zou je een oproep op Beijumnieuws kunnen plaatsen?"

Beijumse Bianca aan de deur. Beijumers kennen haar van Sociale Long

Omstreeks vier uur vanmiddag gingen hoogstwaarschijnlijk een paar kinderen met het fietsje van haar zoon er vandoor.
Update 22.12 uur, framenummer, etc.
Bianca: "Ik hoop dat als ouders zien dat hun kind(eren) met een vreemd kinderfietsje thuiskomen, ze dit niet acceptabel vinden en actie ondernemen om die bij de rechtmatige eigenaar, mijn zoon dus, terug te brengen."

Een half uur na de diefstal postte Bianca onderstaande tekst op Facebook:

De fiets van mijn zoon is net gejat op het schoolplein van de Expeditie. Mocht je deze fiets te koop aangeboden krijgen of komt je zoon/dochter met deze fiets thuis of zie je ineens een buurjongetje/meisje op deze fiets rondrijden zou je dan contact met me willen opnemen want mijn zoon is ontroostbaar.

Alvast bedankt!

Kom op ouders, doe niet mee met diefstal en bezorg dit fietsje terug aan Bianca en haar zoontje.

Geen opmerkingen: