vrijdag 1 september 2017

HOE ZIT HET MET DE KATTENMOORDENAAR?


"Mijn kinderen zijn in paniek geraakt."

Het bericht van een week geleden over een kattenmoordenaar die giftige gehaktballetjes op straat in Beijum gooide heeft onrust veroorzaakt onder kattenbezitters. Kan ik mijn huisdier nog wel naar buiten laten gaan?

De Beijumblogger heeft er niks meer over gehoord, behalve het ongefundeerde gerucht dat het om een vrouw met blond haar en een neusringetje zou gaan.
Lezer en vader Roel mailde een paar dagen geleden dit:


Mijn kinderen zijn behoorlijk in paniek geraakt van het bericht op Beijumnieuws dat er waarschijnlijk iemand in onze buurt rondloopt die het op katten en misschien ook honden heeft voorzien. Wij hebben zelf twee katten en wonen aan de Grevingaheerd. Onze katten komen normaal gesproken dagelijks buiten, maar we hebben ze sinds vandaag binnen gehouden. Omdat ze gewend zijn naar buiten te gaan zullen we dat denk ik niet lang kunnen volhouden.
Is er al meer bekend, bijvoorbeeld in welk deel van de Grevingaheerd de gehaktballetjes zijn
gevonden?

De vraag blijft actueel? Beijumnieuws@hotmail.com (Nieuw mailadres, Ziggo komt te vervallen!)

Geen opmerkingen: