zaterdag 9 september 2017

MEER ERGERLIJKE DIEFSTALLEN UIT FIETSTASSEN WINKELCENTRUM BEIJUM



Er gebeurenWinkelcentrum Beijum. Afgelopen woensdag stond een bericht op Beijumnieuws over diefstal van boodschappen uit fietstassen, zie nog eens hier 

Gisteravond werd de pizzeria er overvallen, zie het bericht van afgelopen middernacht. Ook kwam gisteren een boze en verdrietige mail binnen:

Hierbij laat ik U weten, wat mij gisteren is overkomen.
Ik had op de terugweg naar huis, op de markt bij de groenteboer inkopen gedaan.
Ik bedacht mij, dat ik ook nog vlees moest hebben. Dus mijn fiets aan de voorkant bij
de AH geparkeerd. Bij terugkomst bleek uit een fietstas mijn aankopen op de markt weggenomen te zijn. Bij het melden bij de AH balie, blijkt dit vaak te gebeuren.


Het is toch te zot voor woorden, dat mensen dit doen? Ik kan me niet voorstellen, dat je hier met smaak van kunt eten.



Meer van dit soort ergerlijke ervaringen gehad? Beijumnieuws@hotmail.com


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Vind het wel erg simpel gedacht allemaal spullen in de fietstas en erbij weg lopen dat is toch vragen om problemen ,je zet toch s,nachts je voordeur toch ook niet open als je op bed gaat ,het kan niet meer en zal ook van alle tijden zijn .

Anoniem zei

Doet er niet toe , je moet gewoon met je poten van andermans spullen afblijven.

Anoniem zei

Je kan het ook als uitlokking zien .