tag:blogger.com,1999:blog-7686523974381187589.post6893214378382371098..comments2024-03-29T11:41:59.936+01:00Comments on BEIJUMNIEUWS: TRAMLIJN NAAR KARDINGE VERSNELD AANGELEGDJohan Fehrmannhttp://www.blogger.com/profile/01147371644906260350noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-7686523974381187589.post-63185079697157697262009-05-15T12:25:00.000+02:002009-05-15T12:25:00.000+02:00Hierbij mijn reactie over de tram en de kritiek va...Hierbij mijn reactie over de tram en de kritiek van de Groningen City Club (GCC):<br /> <br />Zie: http://www.gic.nl/nieuws/ondernemers-kritisch-over-tram-plan-groninger-binnenstad<br /> <br />Ik ben het volledig met de GCC eens. Het college van B&W dient de tips van de OCSW-uitgave "Operatie Achtertuin" van april 2003 uiterst serieus te nemen. <br /><br />Tip 2 luidt: "Neem de projecten in samenhang!" Wat is de relatie van tramlijn 1 met tramlijn 2? Moeten die beide tramlijnen langs de Grote Markt? Zo niet, dan moet dit spoedig aangegeven worden. Anders wordt de Grote Markt een tramflessenhals.<br /><br />Tip 3 luidt: "In het vooroverleg zijn mensen meer bereid om te luisteren." Ga uit van de kennis en ervaring van de mensen uit de buurt! Luister naar de ondernemers in de Oosterstraat e.o.! Met name naar de logistieke argumenten en de ruimte voor de fietsers en het wandelend (koop)publiek.<br /><br />Zie verder:<br />http://www.zonlichtenruimte.nl/Operatie_Achtertuin1.pdf<br /><br />En:<br />http://www.zonlichtenruimte.nl/voorstelsp.pdfKees Huizenganoreply@blogger.com