zondag 20 oktober 2024

VANAF MORGEN MET ONTSLAG EN REVALIDEREN

Deze blogger ligt vandaag zijn laatste dag in het UMCG (hopelijk voor altijd, al wordt er topzorg geleverd).

Hij kan het nog bijna niet geloven. Knieoperatie gelukt, alle bloedwaarden in orde, geen koorts of iets dergelijks.

Met ontslag.

Vanaf morgen verblijf ik twee of drie weken in een revalidatiecentrum vlakbij Stad. Leren lopen. Spieren die bijna anderhalf jaar niet gebruikt zijn activeren en op krachten brengen. Dat kan wat tijd in beslag nemen, ik weet het niet. Ik kan nog geen meter lopen laat staan staan.

De Beijmnieuws-story gaat door maar vanzelfsprekend nog in afgeslankte vorm. Maar weer lopen? Ik durf nog niet te juichen, ik mot eerst zain.

Maar alle seinen staan op groen. Licht en verlossing aan het einde van de tunnel....Ik ben hier al een medisch wonder genoemd.

Ook dit bericht is weer ter algemene kennisgeving. Dank voor alles.

Foto's en kopij zijn en blijven welkom via Beijumnieuws@hotmail.com

Afbeelding van hier

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Proficiat! en voorspoedig herstel.

Henk Kamminga zei

Eindelijk, na anderhalf jaar geduldig wachten weer gewoon kunnen lopen. Althans, na het revalideren gaat het stapje voor stapje vooruit. Echt, ik ben bijzonder blij voor je, Johan.
Veel sterkte toegewenst de komende maanden.