dinsdag 27 augustus 2019

MET SCHEPNETJE FLESSEN UIT DE SLOOT VISSEN




"Tot mijn schrik zag ik dat er meerdere flessen in de sloot dreven."

Waar precies in Beijum weet deze blogger niet. Maar ergens in de wijk is het aangetroffen/gefotografeerd. 

Lezer Bert stuurde onlangs de foto's die we zien.

De glasbak was waarschijnlijk te ver weg. Bert schreef bij de foto's:

Tot mijn grote schrik zag ik dat er meerdere lege flessen in de sloot dreven. Gelukkig kon ik ze er met een verlengde schepnet uitvissen. In de bosjes lag het ook bezaaid met flesjes en blikjes. 

Een pilsje drinken op een bankje in het park bij de sloot, natuurlijk moet kunnen, leuk zelfs, daar is het voor, maar aub neem de lege flesjes en blikjes in het vervolg graag even mee.


Bert Boorsma. 

1 opmerking:

Anoniem zei

Een kwestie van opvoeding. Afgelopen zondag zag ik een jongen van 10 een afvalpapiertje in zijn broekzak stoppen met het plan om dat thuis in de afvalbak te gooien. Het is haast idioot dat ik dat heb geprezen en gecomplimenteerd aangezien het vanzelfsprekend zou moeten zijn. Maar de realiteit is helaas anders.