dinsdag 14 november 2023

MEER MENSEN GEEN STEMPAS ONTVANGEN?

Lezer:

"Ik heb tot op heden nog geen stempas ontvangen. Ook mijn schoonzus 10 huizen verderop niet, mijn buren twee huizen verder en mijn overbuurman ook niet. Wij wonen in de Nijensteinheerd. Volgens de gemeente zijn ze allang verstuurd, maar dit is dus niet hun probleem. Zijn er meer mensen die geen stempas hebben ontvangen?"

Op 22 november is het zover. Met je stembiljet naar een stemlokaal gaan om je democratische recht in praktijk te brengen.

Goede vraag van lezer Bert derhalve, zijn er meer mensen in de wijk die geen stempas hebben gekregen?

(Hou ook OOG in de gaten, die gaan er ook een bericht over maken.

3 opmerkingen:

Bert zei

Vandaag blijkbaar alle stempassen in de straat bezorgd.

Anoniem zei

Even contact opnemen met klantenservice v PostNl. Oorzaak is daar bekend

Bert zei

Maandag al contact gehad na 35 minuten wachttijd. Toen wisten ze nog van niets. Sterker nog: ze konden na een melding geen onderzoek instellen en of ik maar iemand anders wou benaderen om ook te bellen zodat het wel kon. Dus prima service. Maar als vorige anoniem weet wat het probleem was, gewoon even vermelden svp