dinsdag 7 juli 2020

ZOMERBERICHT (2; Beijumse (voelde zich?) gediscrimineerd in uitgaansleven Groningen)


"Ondanks dat ik geen witte huidskleur heb, heb ik me nog nooit gediscrimineerd of gekleineerd gevoeld. Ik vind dit echt zeker niet kunnen en al helemaal niet nu, in deze tijd. Ik ben hier heel erg van geschrokken, teleurgesteld en zeker niet van gediend. Ik zou het waarderen als dit gedeeld wordt, want ik vind het afschuwelijk dat er etnisch geprofileerd wordt tijdens een avond stappen in de stad Groningen."

Jonge Beijumse van 18 jaar op bezoek op vakantie-adres van ondergetekende. Vriendinnetje van dochter. Ze is aangedaan over wat haar afgelopen weekend in het uitgaansleven van onze stad Groningen is overkomen.


Haar verhaal is via onderstaande link te lezen.


https://www.facebook.com/beijum.nieuws/posts/2718940391711392

Geen opmerkingen: