maandag 2 augustus 2021

ZOMERBERICHT, LAFFE DIEFSTAL IN DE ONNEMAHEERD

"Het trieste eraan vind ik dat mijn schoonmoeder de vazen met planten heeft gekregen van haar inmiddels overleden broertje."

De foto van de vaas met bloemen staat in eerste instantie mooi in dit bericht. Maar....

Deze blogger is nog op vakantie, maar hij ontving vandaag op zijn vakantieadres een hemeltergend bericht van lezeres Joyce. De meeste mensen deugen in de optiek van ondergetekende, maar er lopen ook wat laaghartige droeftoeters in Beijum rond. Joyce verder:

In de nacht van 31 juli op 1 augustusis er één van mijn schoonouders hun ploempotten gestolen bij de hun voordeur aan de Onnemaheerd.

Het is een zware bloempot ook nog ( zie foto ) Het trieste hier aan vind ik dat mijn schoonmoeder deze bloempotten heeft gekregen van haar inmiddels overleden broertje. Maar ik wou meer het bericht laten rond gaan dat er dus spullen worden gestolen in Beijum en dat mensen hier allert op worden gemaakt. 

En mischien zijn er al mensen die spullen missen, ik hoop van niet. 

Jf, iemand de vazen met inhoud gesignaleerd? Beijumnieuws@hotmail.com
Update 19.30 uur....en ook zijn inbrekers actief....zie onderstaand bericht.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Een tijdje terug op de Boelemaheerd ook al een Boehdabeeld uit een tuin gestolen door een persoon op een scooter

Anoniem zei

Ongeveer anderhalve maand geleden is een krukje wat bij mij tuinmeubels hoorde meegenomen/gestolen uit de voortuin in Beijum.