zondag 27 juli 2008

SANDY'S HUIS STAAT EIGENLIJK IN BEIJUM

http://nl.youtube.com/watch?v=vOYvDs4FHE0&feature=email

Sandy Goeree woont al 18 jaar in Beijum. Begin dit jaar verwierf ze bekendheid doordat ze door de voorrondes van Idols heenkwam en haar prachtige stem de Nederlandse huiskamers bereikte.
Ze werkt gewoon in de SLS-Shop en wilde wel even poseren voor Beijumnieuws. Hoe gaat het?
"Het gaat goed, op de open dag van Fc Groningen ( 24 augustus) zing ik het lied 'Dit is mijn huis' op de middenstip. Het lied is geschreven door mijn buurman in Beijum, Marcel Duzink. Ook ben ik bezig met een meidengroep."

Title: Dit is mijn huis (Groningen)Music: J. Speelman Lyrics: M. DuzinkPerformed by: Sandy Goeree
Dit is mijn plek, mijn huis hier gebeurt het allemaal
Ik lucht hier mijn hart ik ben hier mezelf
Hier spreek ik de taal de schouders naar achter
De borst gaat vooruit we zijn met zijn allen en zingen voluit.

Chorus:Groningen, mijn Groningen de stad waarvan ik hou Groningen,
ja mijn Groningen wat moet ik zonder jou

Dit is mijn plek, mijn huis jij maakt iets los in mij
Nog steeds de trots van het noorden dat verdient alleen maar jij
De trots van het noorden en hier voel ik me vrij
De schouders naar achter de borst gaat vooruit
We zijn met zijn allen en zingen voluit..

Chorus:Groningen, mijn Groningen de stad waarvan ik hou
Groningen, ja mijn Groningen wat moet ik zonder jou
Bridge:We willen altijd winnen ja, we hebben maar één doel
We strijden samen voor de toekomst en dat geeft een goed gevoel

Chorus: Groningen, mijn Groningen de stad waarvan ik hou
Groningen, ja mijn Groningen wat moet ik zonder jou

http://ditismijnhuis.hyves.nl/ Open de link boven voor het You Tube filmpje.
Onderstaande link werd nog opgestuurd door een attente Beijumer. Uit het bericht blijkt dat Duzink niet in Beijum Sandy's buurman was maar tijdens haar kinderjaren. De afsluitende scene van de film, waar Sandy een huis binnengaat, is opgenomen in de Oosterparkwijk.





2 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

wat een super wijf. werkt zich ook nog gewoon een slag in de ronde!!! leuk liedje ook...