zaterdag 26 juli 2008

WILT U EVEN TOETEREN?

Prachtig weer lokt kinderen naar buiten. Maar wat als er niet zoveel te doen is in de wijk? Dan ga je contact zoeken natuurlijk. Deze kinderen stonden op de brug over de Zuidwending contact te zoeken met passerende automobilisten en motoren. Er werd frequent getoetert en de kinderen hadden dikke pret.

Nog even over volwassen contact. Dit weekend kreeg ik een anonieme reactie van iemand die iets schreef over een stuk touw die ik in huis moest hebben en iets over de dood. Onverkwikkelijk, temeer ook omdat mijn kinderen zo'n bericht kunnen openen. Dit heeft voor mij de doorslag gegeven om berichten te controleren. Vervelend voor mensen die met naam en toenaam reageren maar ik sluit, net als het DvhN, eerst dit "forum." Mensen die met naam gereageerd hebben hebben gelukkig niks met zo'n dreigbericht van doen gehad! De associatie met de psychiatrie is als het op zulke anonieme reacties aankomt gauw gelegd. Behalve de reacties verwijder ik ook mijn eigen commentaar op anoniemelingen en andere reageerders. Beijumnieuws zal een frisse weblog blijven.

Geen opmerkingen: