zaterdag 5 juli 2008

IEDER ZIJN EIGEN KLEUR


Of ik belangstelling had voor een aanbieding van de Telegraaf? Ik moest dan wel direct beslissen. Wat betreft kranten ben ik goed voorzien en onze nationale wakkere krant koop ik wel eens los. De dames keken me zo verleidelijk aan en zaten zo door te drukken dat ik bijna overstag was gegaan. Elk medium is gekleurd en ook mijn weblog; totale objectiviteit bestaat denk ik niet. Iedereen moet maar lezen en bekritiseren wat hij of zij wil.
Iemand seinde me nog bezorgd in of het wel zo verstandig was om op internet te verklaren dat ik op vakantie ga. Weest gerust, mijn huis wordt twee weken bewoont door iemand anders. Alleen Beijumnieuws gaat twee weken uit de lucht. Op de valreep heb ik net nog 3 spamberichten verwijderd bij het vorige artikel over New Attraction. Het forum van het DvhN ligt al een tijdje stil ivm rioolreacties en ik zou het op prijs stellen als de boel hier niet vervuild wordt. De discussie over de column pruttelt gezellig door en zelfs mijn taalvouttjes komen aan bod. Goede vakantie allemaal!!!

Geen opmerkingen: