zaterdag 26 juli 2008

LEEST U HET AD AL?


Nee, ik lees het AD eigenlijk nooit, hooguit een keer los als ik hem ergens zie liggen. Bij de ingang van Winkelcentrum Beijum wordt regelmatig gevent, folders van de beste pizzeria in Beijum (allebei natuurlijk), van politieke partijen als het verkiezingstijd is en ook regelmatig door krant-promoters. Drie weken geleden plaatste ik hier, op nagenoeg dezelfde plek, een foto van twee jonge frisse meiden die de Telegraaf wilden aansmeren.
Deze jongens deden hun best afgelopen week, maar ze straalden iets meer verveling en vermoeidheid uit. Misschien gedroegen ze zich niet zo namaak vriendelijk en dat pleit weer voor ze. De dames van de Telegraaf gooiden drie weken geleden hun charmes in de strijd. Dat deed me wankelen en bijna overstag gaan, en dat pleit weer niet voor mij. Het gaat domweg om het verkopen van krantenabonnementen blogger! Ok, ok. Maar extra vriendelijkheid, charme en persoonlijk contact kan vaak net het laatste zetje geven. Verkopen en aan de man brengen van iets is een kunst op zich.

Geen opmerkingen: