woensdag 29 juni 2022

COLUMN UIT LEWENBORG (250)

Speurtocht

Ik heb er al heel wat van versleten, op zoek naar de juiste. Een moeilijke en lange speurtocht kan ik je vertellen

Het begon al toen ik nog werkende was en steeds in een andere plaats weer op zoek moest. Elke keer was het anders, te dood, te kort en niet echt naar mijn zin. Eindelijk had ik mij ergens gesetteld en daar was het bingo, helaas ging ik verhuizen en begon het hele gedoe weer opnieuw, want de afstand was het probleem. 

Weer een nieuwe gevonden, zelfde verhaal. Nu ik dan eigenlijk al jaren in Groningen ben gestrand, heb ik er hier ook al heel veel gehad. Ook iets met te kort, te lang en steeds net niet de juiste kunnen vinden.

Tot vorige week! Hé hé, eindelijk één gevonden, en deze wil ik even in het zonnetje zetten.

KAPSALON AURA’S HAIR & BEAUTY DEGROS: 

(Ulgersmaweg Groningen)

FACEBOOK

WEBSITE (momenteel in de maak) 


Geen opmerkingen: