vrijdag 17 december 2021

BEP HEEFT EEN WOND AAN HAAR BEEN




"Ik ben onlangs met m'n scootmobiel over de kop gegaan en kreeg hem over me heen. Ik heb een gat in mijn linkerbeen en ben na het ongeluk met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Het gaat weer redelijk, ze komen dagelijks bij me langs om de wond te verzorgen."


Ons aller Bep.

Afgelopen donderdagmiddag kwam deze blogger de Koningin van Beijum op de Emingaheerd tegen. Ze kwam net vanuit de Kringloopwinkel aan de Claremaheerd aan getuft.

Gelukkig, ze kan nog lachen, zie de foto boven. Achter de auto's zit rechts genoemde tweedehandszaak.

Een kerstster in het mandje en een bak tussen de benen. "Daar doe ik cd's in."

Bep, tracht de drammerige en bedelende dame nog steeds geld van je af te troggelen?
"Nee, dat waagt ze niet meer, maar ze heeft ook niks terugbetaald."

Bep zit vaker in de lappenmand, zo kreeg ze begin dit jaar een nieuwe hartklep
Onze blije Beijumse...zie onze jongedame nog eens stralen in 2014
Vorig jaar, onze COPD-Bep met mondkapje.

Een maand later kreeg ze een nieuwe scootmobiel

Bep is een lichtpuntje in Corona-Beijum, optimistisch, levenslustig.

Geen opmerkingen: