maandag 1 februari 2021

BEP HEEFT EEN NIEUWE HARTKLEP


 
"Ik heb drie weken geleden een nieuwe hartklep gekregen. Dokter zei dat ik er weer vijftig jaar tegen aan kan, daar proost ik op."

Het kleppert lekker, bovenstaande koptekst. Maar het dekt helemaal de lading.

Afgelopen vrijdagmiddag zwierde deze blogger tijdens Blue Friday, man, wat een zeikweer, het huisje van de Koningin van Beijum aan de Bunnemaheerd binnen.

Gezellig huisje. Er was visite, maar daar volgt later nog een bericht over.

Bep, wat zie je er fris en vitaal uit! Zie bovenstaande foto, onze Koningin is helemaal bijgekomen van de operatie waarvoor ze vijf dagen in het UMCG heeft gelegen. En wat past de trui die ze aan heeft perfect met haar haar.

Er lag een mooi houten vloertje in het huisje van Bep, en dat was in 2018 heel anders. Wat? Dramatisch!

Onze blije Beijumse...zie onze jongedame nog eens stralen in 2014
Vorig jaar, onze COPD-Bep met mondkapje.

Een maand later kreeg ze een nieuwe scootmobiel
Foto links, Bep: "Ik schilder graag." Prachtig, de blogger zal eens een bestelling bij onze kunstenares doen, wie wil er geen Bep aan de muur?

Bep is een lichtpuntje in Corona-Beijum, optimistisch, levenslustig.
Mis je ook iets in deze tijd Bep? "Ja, mijn uitje naar de Kringloopwinkel aan deClaremaheerd

Geen opmerkingen: