zaterdag 24 januari 2009

STADSKRANTEN EN GEZINSBODES IN BEIJUMER SLOTEN

Vergis ik me nou of wordt het echt erger? Tijdens de jaarwisseling lagen er weer vele in plastic verpakte kranten in sloten, maar ook de afgelopen dagen was het weer raak. Ik herkende de Stadskrant Groningen en ook een stapel Gezinsbodes. Ook was al een pak kranten naar de bodem gezonken, te lastig om nog te fotograferen. Eergisteren lag, aldus een wijkgenoot, ook een stapel in plastic verpakte kranten in het Groene Hart van de wijk.
Het kan zijn dat ik er teveel op gefocust ben maar ik heb stellig de indruk dat er ook meer winkelkarren door de wijk zwerven.




De laatste dagen ben ik een paar keer aangesproken met het verzoek er iets over te schrijven. Tja, ik moet er ook weer niet teveel over publiceren, anders wordt het hier zo'n klaag en zeurtoestand. Maar hebben meer mensen in de wijk het gevoel dat de vervuiling toeneemt? Stuur uw mening of eventuele treffende foto naar Beijumnieuws@online.nl '
Reactie vanavond per mail:Hoi beijumnieuws,
Allereerst m'n complimenten voor jullie site, echt supergaaf!!!Deze week heb ik (alweer) geen folders gehad, ondanks geen sticker aan de brievenbus. Ik woon aan de Edzemaheerd.
Een poosje terug zag ik een jongen een hele stapel folders of kranten in de papiercontainer gooien in de Hunze. Als je met de fiets over de ringweg gaat kom je er langs. Ik riep tegen hem iets van : dat is makkelijk geld verdienen, maar kreeg geen reactie, durfde ook niet verder te praten. Je hebt er misschien niets aan, maar het komt volgens mij best vaak voor.
Hier in de straat ligt het ook wel eens in de sloot.
Ben je op de hoogte, vanuit de "Edzemaboulevard".
Succes met je leuke site!!!!
Groet'n Aliese

Geen opmerkingen: