maandag 10 februari 2020

BEAUTIFUL BEIJUM (Serie?)




Ingezonden bericht.
Foto + tekst: Mirjam Theissen.

Enige tijd geleden wilde ik een foto serie maken van mensen uit Beijum onder de naam Beautiful Beijum ofwel B.B. Van deze mijneer mocht ik ook een foto maken, helaas zag ik bij thuiskomst dat ik niet tevreden was over de technische instellingen.

Toen ik recent vernam dat mijnheer inmiddels verhuisd is buiten Beijum, realiseerde ik mij dat ik toch iets wilde doen, temeer omdat hij heel lang door weer en wind de Gezinsbode in Beijum rond heeft gebracht, en ik denk dat de meeste mensen hem kennen (van gezicht). Dus ik heb de foto bewerkt met het woord afscheid in mijn hoofd en hoop dat hij de foto deze middels deze website onder ogen krijgt.

En wanneer je het leuk vind om ook gratis geportretteerd te worden voor de serie B.B (waarbij het zeker niet om uiterlijke schoonheid gaat) dan kun je een een reactie achterlaten op:

Update 23.00 uur, er stond een verkeerde link in het bericht, bij deze de goede (en deze blogger gaat niet ongevraagd in iemands ingezonden tekst krabbelen, als de inzendster aangeeft om een l achter het woord beautifull weg te halen, dan zal dat gebeuren).
https://theissenfotografie.wordpress.com/?ref=spelling

2 opmerkingen:

Marleen zei

Het klinkt prachtig, maar schrijf het dan wel correct. Het Engelse woord is
'beautiful' met maar een 'l'.

Unknown zei

Dank je wel Marleen.

Ik was weer eens te snel en te haastig en een vleug dislectie helpt ook niet echt. Gelukkig snap je wel wat mijn intentie met de serie is.

Vriendelijke groet,

Mirjam