maandag 4 augustus 2008

REVALIDEREN OP INNERSDIJK


Vorige week brak de mevrouw in de rolstoel haar been. Ze was gevallen. Noodgedwongen gaat ze nu een maand revalideren op Innersdijk:" Mijn man leeft niet meer en mijn kinderen hebben het druk zat. Ik kan moeilijk alleen in mijn huis revalideren, dat lukt me niet, ik zal toch hulp nodig hebben."
Geen man meer en kinderen hebben het druk, gelukkig zijn er dan nog vrienden of vriendinnen. Deze mevrouw uit Leek zat samen met haar vriendinnen van een ijsje te genieten, nabij de sporthal. De aandacht deed haar zichtbaar goed en ze straalde een en al tevredenheid uit:" Ik word uitstekend verzorgt op Innersdijk, de verpleging is daar erg goed." Er zitten mensen met ergere klachten op Innersdijk, deze vrouw weet dat ze over een paar weken weer gezond naar huis kan. Was er dan niks om over te klagen? "Nou, ze zouden hier wel wat meer bankjes mogen neerzetten zodat mijn vriendinnen niet op de grond hoeven te zitten."

Geen opmerkingen: